A trecut si Sarbatoarea care pentru mine inseamna Reinnoire si Lumina poate si pentru ca imi aduce aminte de bunica mea si de tot ceea ce insemnau datinile pe care ea le respecta cu sfintenie.

M-am bucurat de zilele petrecute alaturi de familie si de prieteni mai ales ca si vremea a tinut cu noi, si am mancat cozonac, pasca (aici mama mea este adevaratul maestru) si minunata prajitura Alba ca Zapada, facuta de soacra mea, singurul meu viciu in domeniul dulciurilor :) Mielul nu a facut parte insa din meniu pentru ca pur si simplu nu pot manca un animal atat de dragut si gingas, desi paradoxal pastrama de oaie imi place la nebunie :) Secretele mele pentru a evita senzatia de balonare,  de prea plin de “aoleu cat am mancat” au fost moderatia si alegerea momentului cand sa mananc dulciuri - in general am preferat prajiturile ca si mic dejun sau ca si gustare, in nici un caz la finalul unei mese.

Pentru ca aceste zile au trecut fara prea multa activitate fizica (exceptand alergatul dupa Tudor) si cu destul de multe gratare, mi-am propus ca repede, repede sa incerc sa-mi ajut organismul sa revina la normal. Cum? Mai putina carne si gata cu dulciurile (nu ca ar mai fi ramas ceva din Alba ca Zapada...).

Imi propun ca in urmatoarele 3 zile sa consum smoothie la micul dejun in diferite combinatii (cu siguranta insa ananasul si ghimbirul vor fi nelipsite datorita proprietatilor de stimulare a digestiei), gustarile sa fie formate din nuci sau seminte (nuca romaneasca, migdale, caju, seminte de dovleac sau floarea soarelui crude) iar pranzul si cina sa fie combinatii de verdeturi si legume cu proteine din quinoa linte sau peste.

Iata mai jos planul meu pentru urmatoarele trei zile:

Ziua 1

Mic Dejun : smoothie din ananas, cateva felii de ghimbir, 1 cana de lapte de cocos, 1 pumn de fulgi de ovaz.

Gustare: un pumn de migdale crude

Pranz: Salata de spanac cu quinoa (1/2 cana de quinoa fiarta, rosii cherry, ceapa tanara, spanac, otet balsamic, 1 lingura de ulei de masline, sare si piper)

Gustare: un mar

Cina: Salata de varza tanara cu morcov, nuci romanesti o felie de tofu si dressing din otet balsamic si ulei de masline

Ziua 2

Mic Dejun: smoothie din banana, cateva felii de ghimbir, 1 cana de lapte de cocos, 1 pumn de frunze de patrunjel

Gustare: un pumn de nuci

Pranz: Somon la gratar cu garnitura de fasole verde trasa putin la tigaie cu usturoi si 1 lingurita de ulei de masline

Gustare: 1 felie de ananas

Cina: Salata de spanac cu rucola, rosii, ceapa, si 250 grame ciuperci la gratar

Ziua 3

Mic Dejun: smoothie din banana, cateva felii de ghimbir, 1 cana de lapte de cocos, 1 pumn de zmeura congelata

Gustare: un mar

Pranz: 1 bol de supa de linte cu 1 crakers wasa

Gustare: 1 felie de ananas

Cina: Salata de cruditati cu nuci si 1 felie de tofu

Desi va fi mai greu cel putin in aceste 3 zile de revenire voi inlocui cafeaua cu ceai verde si voi avea grija sa beau si suficienta apa. In plus, antrenamentele din aceasta perioada vor pune accent pe intensificarea metabolismului, HIIT WORKOUT fiind alegerea perfecta pentru mine.

Va doresc sa aveti o revenire cat mai usoara dupa mini vacanta si desfatarile culinare de Paste iar daca aveti retete care pentru voi functioneaza, astept cu drag propunerile voastre!

http://minoki.ro/home/122-tricou-cu-model-pestisori-100-bumbac-organic-certificat-gots.html

 

 

.